Sabtu, 19 Mac 2011

BERSYARAT????

Assalamualaikum u guys :)
kali nie nak bawak cite yg agak berat..maksud berat kat sini ialah persoalan ye..bukan berat badan..hehehe...
Pada 1 ari..aku dengan emak pegi ke bandar Rawang..dalam kete tiba2 pulak mak aku bercerita tentang kahwin...
hah....mesti suspen kan..hahaha..
Emak bukan suruh aku kahwin..cuma kami bercerita tentang masalah rumah tangga yang banyak berlaku pada masa kini..cehhhhhhhh.......sejak bila pulak aku tuka kerjaya jadi ahli psikologi nie..hahahaha..
k la..mesti korang dah x saba kan nk tau pe cite yang kami bincangkan kn?????
cite dia camnie.....

EMAK: BILA SUAMI DAH ADA PEREMPEMPUAN LAIN..LEPAS TU NAK 'MENGCOVER'   
             DORG   AKAN CAKAP "KALO AWAK X NAK SAYA TINGGALKAN AWAK..AWAK 
              KENA KURUSKAN BADAN..MAKE-UP CANTIK2..PAKAI BAJU LAWA2..

AKU: BETUL3..(STAIL UPIN IPIN)

EMAK:KALO LELAKI DAH BAGI SYARAT TU..BAIK X PAYAH PERCAYA..MELAINKAN 
            BERUBAH YANG BAWA KEBAIKAN MACAM SURUH PAKAI TUDUNG KE..PAKAI 
            BAJU YANG SOPAN2..

AKU: HAAH KAN MAK..KALO IKUT PUN BELUM TENTU DORANG NAK TINGGAL KAN 
           PEREMPUAN LAIN 2...

so pe pendapat korg tentang perbualan aku dengan mak aku tu..cuba komen2 sikit..lebih-lebih lagi kaum ADAM..betul ke apa yang kami bincangkan nie???????

2 ulasan:

  1. betul tu ape yg mak awk ckp..klu lelaki yg sudi terima kita seadanyer die xkn komen kita gemuk ke, xcntik ke..yg die akn komen hal keperibadian kita dri segi agama kerna lelaki yg akn jdi suami kita adlah untk mendidik kita bkn membawa kita ke arah yg lebih mungkar..hehehe..

    BalasPadam
  2. btul 2 awk..saya setuju sgt2 pe yg awk ckp 2..

    BalasPadam