Ahad, 16 Oktober 2011

another k-pop for u'll

Assalamualaikum you all..
semalam aku janji nak update group k-pop len plak kn..tapi x tau la korang sempat jenguk ke belum post aku semalam...kalo x sempat p sana dulu baru mai sini k..huhuhu...
ok..kte proceed dengan group lain plak k..


NO.1: B1A4
credit to ajusshi google


sebenar nye aku baru je tau pasal group nie..baru lagi rase nye..dorang debut 2011..so baru lagi la kan..hehehe..terdiri dari 5 orang member & di ketuai oleh jin young..more info about this group try la minta tolong kat ajusshi google or other ajusshi..huhuhu..ok..kat bawah nie aku link kan lagu dorang yang mencecah 1juta viewer..enjoy k..
1) beautiful target
2) o.k

NO.2: SHINEE
credit to ajusshi google
ramai mesti dah tau pasal grouop nie..memang group nie antara yang popular kat Malaysia kan..group yang diberi nama shinee nie terdiri dari 5 orang member & diketuai oleh onew..aku tau group nie lepas dengar soundtrack boys over flower..aku cuba kongsikan lagu-lagu diorang..maybe ada yang lama..but layan je lah ye..huhuhu..
1) hello

NO.3: CN BLUE 
credit to ajusshi google
salah satu group yang terkenal bukan sebab pandai menari..tapi terkenal dengan kepandaian bermain alat muzik..itulah dia CN BLUE..terdiri dari 4 orang member diketuai oleh yong hwa..most all of their song berentak pop rock, power pop and alternative rock..please see all the link below..
2) love 

NO.4: 2AM
credit to ajusshi google
group nie pernah membuat persembahan di Malaysia pada 21 may tahun nie..group nie terdiri dari 4 orang member..diketuai oleh jo kwon..sebelum nie group nie terdiri dari 11 orang..10 daripada nya kini dikenali sebagai 2pm..ok..enjoy lagu yang di'link' kat bawah nie ek..

NO.5: 2PM
credit to ajusshi google
hari tu aku ada tulis pasal group nie kan..so x perlu la aku ulang balik..kali nie aku nak kongsikan lagu & mv dorang..so please sit down and watch ^_^

NO.6:FT. ISLAND
credit to ajusshi google
ok..last group yang aku nak korang perhati ialah ft island..maybe korang suka group yang menyanyi dan menari..tapi please for a while look for ft island and cn blue..even dorang tak menyayi sambil menari..tapi lagu dorang still best..now i will present you ft island song..please look for their mv that i have link below..
5) i hope

ok guys..aku dah link k-pop yang perlu diberi perhatian..mesti korang pelik kan nape aku x letak SUJU..hehehe..aku saje je..sebab sume orang dah kenal SUJU kan..lagi satu request from someone yang terlalu minat kat SUJU..yang nak try tengok group lain..so nie la hasil nye..maybe banyak kekurangan dalam post-post tu or ade fanz2 yang marah sebab aku x detailkan group-group yang dorang suka or ade group-group yang aku x letak kan ke..i'm sorry k..lastly, spe penah tengok mv lain yang best..please link to my fb or give some komen k..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan