Ahad, 16 Oktober 2011

k-pop group MV for u'll

Assalamualaikum you all...................
kelmarin aku kongsi 3 my favorite k-pop..so ari nie aku nak kongsi male k-pop group MV plak..
maybe korang dah pernah dengar or tengok MV yang aku link kan nie..tapi aku still nak tunjuk kat korang jugak..objektif nye bukan pe..slaloo aku dengar :
si A: aku minat super junior.
si B: aku minat beast.
si C: aku minat ft island.
si A: super junior lg best..beast ngan ft island best ke????
ok.....even aku minat ft island, boyfriend and 2pm..but i still hear to another k-pop group..now, kita mulakan perjalanan menuju tajuk asal k...enjoy k ^_^

NO.1: ZE:A

credit to ajusshi google
group nie agak baru lagi..debut dorang january 15,2010..terdiri dari 9 member..leader group nie moon jun young..bawah nie senarai lagu yang best bagi aku la..bagi korang x tau la..hehehehe

NO.2: INFINATE
credit to ajusshi google
group nie aku dapat tau dari member aku kat fb..dia memang suka kat group nie..debut dorang pada 9 june 2010..leader dorang sung gyu..terdiri dari 7 group member..lagu-lagu dorang banyak yang best..antara nye:

NO.3: U-KISS
credit to ajusshi google
u-kiss salah satu group yang semakin popular di Malaysia..baru-baru nie dorang baru je datang buat persembahan kat Malaysia..kalo x salah aku 24/9 aritu..debut tahun 2008..leader group nie soo hyun..
lagu group nie yang menarik perhatian aku:
2) bingeul bingeul
3) 0330

NO.4: BOYFRIEND
credit to ajusshi google
one of my favorite k-pop group..terdiri dari 6 orang member..leader group nie dong hyun..umur dorang antara 22-16 taun..lagu-lagu dorang bertemakan nama group dorang..so enjoy mv group nie k..
1) don't touch my girlfriend

NO.5: BEAST


credit to ajusshi google
peminat group nie sangat ramai k..group nie diminati ramai sebab dorang ade kelebihan dalam singing, dancing and rap..bleh kate sume lah dorang reti..ok..debut dorang bermula taun 2009..group nie terdiri dari 6 orang member..leader for this group is doo joon..lagu-lagu yang berjaya menarik minat aku:
1) Shock
2) say no
4) breath

NO.6: MBLAQ
credit to ajusshi google  
group member terdiri dari 5 orang..leader for this group seungho..aku kenal group nie dari roomate aku yang sama nama ngan aku..thankz syahirah coz introduce me with this group..some song that u'all can hear & watch their mv..
2) stay

NO.7: TEEN TOP
credit to ajusshi google


merupakan 1 lagi group remaja..terdiri dari enam orang group member..leader for this group is C.A.P...debut pada tahun 2010..group nie pun baru sahaja membuat persembahan di Malaysia pada 24/9..song that make me wanna dance:
1) clap
3) no more perfume on you

ok la..sebenar nye banyak lagi group k-pop nie..tapi jari jemari aku yang comel nie dah x larat nak menaip..so korang enjoy dulu 7 group nie..insya'Allah esok aku update untuk group2 len plak k..please enjoy yourself :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan