Ahad, 6 Januari 2013

chronology from Dec 2012 until now

Assalamualaikum & annyeong..

Wahhhhhhh..dah setengah tahun tak update blog kan..dah berdebu & berlumut blog ni..so aku fikir nak cuci lah sikit lumut-lumut & debu-debu dekat dalam blog nie..even tak ada cerita pun..kita cari lah cerita yang boleh diceritakan..hehehe..Sebelum tu belum terlambat untuk ucap Selamat tahun baru untuk semua kawan-kawan..even sekarang dah 5 Januari 2013..^_^

Bila dah setengah tahun tak update blog ni..mesti banyak cerita yang nak dikongsi kan..Baiklah mari kita mulakan "taip" an kita..1st of all,dengan segala hormat dan bangganya..saya ingin mengumumkan bahawa saya sudah konvo dengan jaya & bergaya pada 4 Disember 2012..now i'm officially fresh graduate from UiTM..so give me a big clap..also don't forget to give a big clap for all student whom already graduate from any universities..but special congratulations for my friends whom be with me from 2009-2012..from kolej Alamanda to UiTM Jengka..which is Pyka, Trah, Kyra, Myravea,Hasma,Syira,Ika, Ida, kak Ros, Mashi, Siti, Ju & Sakinah..

Tu baru 1st of all, sekarang kita masuk 2nd of all..kehidupan selepas graduation..bila kawan-kawan seperjuangan aku sambung belajar..aku pulak dah 2 bulan bekerja dia salah sebuah bank di Petaling Jaya..
sedih kowt tak dapat sambung belajar lagi..tapi it's ok..Insya'Allah i will try my best to continue my study maybe 1 or 2 years from now..ok tak mau masuk cerita sedih..berbalik kepada alam pekerjaan balik..saya start kerja on 18 Sept..very nervous youuuuuu..but from the 1st day until now..i met awesome friends & officer whom always helped & teach me with patient..i'm not a quick learner person..mianhae & kamsahamnida >_<

Ok lah..buat masa ni kita taip sampai sini je..nak karaoke sorang-sorang..bye............









Tiada ulasan:

Catat Ulasan