Selasa, 6 Disember 2011

Best Friend Ever ^_^

Assalamualaikum & Annyeong...
wah...dah lama rasanya tak update blog..(walhal belum sampai sebulan)..hahaha..korang semua apa khabar???
sihat tak??? aku??? Alhamdulilah masih sihat seperti biasa ^^.. Best Friend Ever..tajuk kita pada hari ini..disebabkan aku sayang dekat member-member aku..aku buatkan 1 tajuk khas untuk korang semua..tapi korang jangan lah marah kalau tak kena dengan selera korang ek..hehehe..

wahai member-member ku yang tercinta (FASYAHIDANA) & Ex-Housemate Alamanda ..kisah persahabatan kita macam
credit to ajusshi google
Dorang dua nie memang satu group..tapi selalu jugak gaduh..alahai gaduh-gaduh manja..biasa la tu..huhuhu...
selalunya yang kene buli Yoseob..& yang membuli Ki Kwang..so disebabkan aku nie kaki buli & kaki gaduh..so korang aku anggap macam Yoseob la yang selalu kene buli ngan Ki Kwang (aku)..hihihi..tapi macam mana aku buli or gaduh ngan korang pun..aku tetap sayang korang tau..^^

Wahai FASYAHIDANA & Ex-Housemate aku yang tercinta..disebab kan umur kita sama..aku andaikan kisah persahabatan kita macam mereka berdua..
credit to ajusshi google
Dorang dalam satu band..jadi dorang memerlukan kerjasama antara satu sama lain..dorang sebaya macam kita jugak..sentiasa bergurau-senda..macam kita dulu-dulu..huhuhu..sentiasa bertukar-tukar cerita..rahsia pun kita kongsi..tapi jangan risau..Insya'Allah kalau ada rahsia korang kat aku..aku akan simpan dalam perut..huhuhu..rindu zaman kita muda dulu..^^

Buat Roommate aku & Jiran depan bilik aku di UiTM Jengka, Pahang..korang aku dah anggap macam dorang..
credit to ajusshi google
Dorang merupakan adik-beradik kembar..disebabkan korang sama-sama terpisah dengan aku dekat jengka nie..aku anggap korang macam kembar aku la..hehehe..terpisah disebabkab keadaan memaksa..(ceh..ayat aku tak boleh blah)..huhuhu..thank dekat korang semua yang sentiasa ada dengan aku dari sem 3 sampai la sem 6..^^

Kepada follower & pembaca blog aku yang tak kenal erti bosan dalam membaca blog aku yang entah pape nie..aku anggap korang macam dorang..
credit to ajusshi google..
Dorang berdua masih bersama walaupun dah terpisah dengan 3 orang member yang lain..walaupun mempunyai cita rasa yang berbeza mereka tetap bersama..so bagi aku..follower & pembaca blog aku adalah yang terbaik..setia membaca blog aku yang tak tentu hala nie..kamsahamnida..love you all ^^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan